Notice Re: Boutique/Store Website

IMPORTANT NOTICE / MESSAGE IMPORTANT - TO ORDER please send us a message to magenta.magentastyle@gmail.com. Enter the code of the stamps you want to obtain (if necessary consult the Catalogs section) specifying whether you want a wooden or cling frame, your shipping address and phone number (optional) and if you have questions we will answer them. Thank you for your collaboration.

POUR COMMANDER svp nous faire parvenir un message à magenta.magentastyle@gmail.com. Inscrivez-y le code des étampes que vous désirez obtenir (au besoin consultez la section Catalogues) en spécifiant si vous désirez une monture en bois ou en cling (repositionnable), votre adresse et numéro de téléphone (facultatif) et si vous avez des questions nous y répondrons. Merci de votre collaboration.

Monday 30 May 2011

Faire ses propres fleurs / Make your own Flowers

Bon c'est facile et plusieurs blog en parle... mais avec les nouveaux papiers... je n'ai pu m'empêcher de créer de merveilleuses petites fleurs.... Et moi qui n'aime pas le mauve... imaginez... je suis tombé en amour avec les papiers mauve et jaune pour faire de jolies petites pensées.... ma fleur préférée!


Okay it's really easy and many blogs talk about it... but with the new papers... I couldn't resist creating those wonderful little flowers... I have to mention that I really don't like purple... Imagine... I fell in love with the Purple and yellow paper to make very cute little pansies... my favorite flower!


Alors j'ai sortie mes spellbinders et j'ai créée tout plein d'étages de pétales et ensuite encré un peu et assembler avec un brads et voilà... de magnifique fleurs... et attendez de voir ce que Valérie a créer avec mes fleurs c'est superbes... ce sera afficher sur le blog ce vendredi!

So, I took all my spellbinders and created a bunch of petals layers and after I simply inked the edges a little and assembled with a brad and voilà... gorgeous flowers... and stay tuned to see what Valerie created with my flowers it's sublime... will be featured on the blog on Friday!

Annabelle @ Milianna - DT Magenta

No comments: