Notice Re: Boutique/Store Website

IMPORTANT NOTICE / MESSAGE IMPORTANT - TO ORDER please send us a message to magenta.magentastyle@gmail.com. Enter the code of the stamps you want to obtain (if necessary consult the Catalogs section) specifying whether you want a wooden or cling frame, your shipping address and phone number (optional) and if you have questions we will answer them. Thank you for your collaboration.

POUR COMMANDER svp nous faire parvenir un message à magenta.magentastyle@gmail.com. Inscrivez-y le code des étampes que vous désirez obtenir (au besoin consultez la section Catalogues) en spécifiant si vous désirez une monture en bois ou en cling (repositionnable), votre adresse et numéro de téléphone (facultatif) et si vous avez des questions nous y répondrons. Merci de votre collaboration.

Friday 10 June 2011

Elle rêve d'une vie pleine de couleur... / She dreams of a life filled with colors...

Ce matin je vous montre une de mes réalisations en mixed media... toute réalisé à partir de la nouvelle collection...

This morning I'm showing you one of my creation in Mixed Media... all realised with the new collection...


Et maintenant des gros plans et quelques explications... Ici c'est difficile à voir mes pour faire les nuages j'ai utiliser entre autres une étampe que j'ai étampé avec de la peinture blanche, le soleil est bati à partir de papier et recouvert de peinture pour donner du relief.

And now close-ups and explanations... Here it's hard to see but to make the clouds I used mostly a stamp that I stamped with white paint, the sun is built from paper and recovered with paint to give it some dimension.


Mon personnage est entièrement construit de papier de la nouvelle collection mais que j'ai teinté avec de la peinture.

The character is completly built with papers from the new collection but I teinted it with paint.



Les fleurs ont d'abord été étampé et ensuite j'ai peint par dessus et redéfini les détails pour les faire ressortir...

The Flowers were stamped and I then painted over it and refined the details to make them pop...


Et voilà j'espère que vous avez aimé!

And voilà, I hope you like it!


Matériel / Material:

Papiers / Papers :
ME236 - Énergie / Energy
ME237 - Tranquillité / Tranquility
ME238 - Paix / Peace


Étampes / Stamps :

Coquelicots / Poppies - 42.092.0

Bourgeons tranquilles / Tranquil Buds - 42.093.M

Timeless - 07.561.G

Carte postale fleurie / Floral Post Card - 95.302.m (Crafty Individuals)

Annabelle Alias Milianna - DT Magenta

4 comments:

Anonymous said...

Beautiful! I love the bold color.

kevin said...

holla,nice post friend :)

Anonymous said...

Hey sweets! love this! Please make sure to share you learned the techniques for this canvas in the She Art Workshop :) www.christytomlinson.typepad.com
thanks girl!

Susan said...

Beautiful!